27/9 -10

Goddag. Idag har jag varit slö. Dagen gick annars ganska snabbt och sådär, fast som sagt, har varit trött och inte riktigt på topp.
Sov inte jättebra inatt heller. Vaknade hela tiden av Andreas katt som rev på dörren - ville in - ville ut - ville in - ville ut. Ja ni kan ju tänka er. Den slutade ju inte riva om man struntade i den heller.
Har i övrigt haft en bra helg - en helt underbar helg till och med, till jag fick smset.
Jag är underbart glad att Andreas finns i mitt liv, att han stöttar mig och att han verkligen ställer upp när man behöver det. Det räddade resten av min helg ska jag tala om.
Teknikfesten i fredags var helt underbar. Massa roligt folk och man skrattade åt och med människor hela tiden. Tog ett par kort med Ciccis digitalkamera under kvällen, tänkte ladda in dem sedan och se om det blev något kort värt att lägga ut.
Nu måste jag rensa skallen och göra lite kemi, har prov på onsdag. Senare måste jag hinna träna, sedan är det Idol och CSI ikväll med, sen är det läggdags. Förstår inte vart timmarna tar vägen längre.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0