Sömnmedel - kemi

Tjo! Sorry för att jag inte skrivit något än idag. Men har suttit med läxor större delen av kvällen, fast ändå har jag knappt hunnit med något känns det som. Har fortfarande en del kvar att göra.
När jag kom hem åt jag (pannkakor med sylt), sedan la jag mig i sängen och läste lite kemi tills jag helt plötsligt vaknade halv åtta av att pappa frågade om jag ville ha paj sen. Då gick jag upp helt död och astrött men var ju tvungen att plugga på kemin. Pappa hjälpte mig lite så nu har vi gått igenom texten. Sedan har jag suttit med min trafikkunskap resten av tiden. Har prov i det på torsdag - inge vidare alltså.
Nu måste jag fortsätta. Puss.

Kommentarer
Postat av: Jacobaida

Thanks for the information

2011-01-28 @ 20:52:54
URL: http://jacobaida.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0