Sony Ericsson T650i (ljusgrön) till salu!

Jag har nu bestämt mig för att sälja min förra telefon. Det är en sony ericsson T650i. Jag har den i ljusgrön men i affär finns den även i blå och någon mer färg tror jag.
Priset jag satt är 700 kr. Den är två år gammal, skicket är bra och sådär. Lite färg som flagnat av på knapparna, pga att jag använt naglarna när jag tryckt ibland ^^. Men jag tycker den helt klart är värd 700 kr för i priset ingår även laddare, hörlurar och minneskort på 2GB.
Hör av er om det låter intressant. Om någon är intresserad så kan jag knäppa något kort på den så ni får se. Men tills vidare får ni nöja er med originalbilden, hämtad från sony ericssons hemsida.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=177086 Enligt den länken finns mobilen knappt att få tag i längre. Vet ej om det stämmer? Men kika lite där för att se nypris och sådär om ni är intresserade.
Vill ni veta mer, eller är intresserade så kan ni höra av er till [email protected].

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha jag undrar om du har sålt den eller vill sälja den nu? dock billigare :)

2011-12-09 @ 18:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0