Tjejkväll med teknikcollege-tjejerna!

Haloj. Nu är jag hemma från en härlig kväll med tjejerna från killprogrammen på Njudung. Vi tränade först någon slags kampsport (minns ej vad den hette, men den var typ som kung fu) men jag var inte med. Har fått nog av kampsport i mitt liv känner jag. Efter träningen så åkte vi tillbaka till skolan och så såg vi på film och gottade oss med kakor, godis och lite annat smått och gott. Riktigt trevligt var det.
Nu sitter jag dock hemma med huvudverk, vilket inte är riktigt lika kul. Tänkte borsta tänderna och krypa ner nu. Kanske se lite på en film. Hade behövt göra lite läxor .. Men känner att det inte kommer göra någon skillnad nu ändå, för kommer inte kunna ta åt mig något av det jag gör. Får skjuta det till morgondagen ist.
Hoppas ni haft en bra måndag?

Kommentarer
Postat av: Simona

aa! :)

Jo i stockholm har ja shoppat o vart på grönan! :)

Ska ladda upp bilder på de ja köpte sen! :)

2010-09-14 @ 16:34:52
URL: http://simmoy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0