Den underbara känslan efter att ha tränat.

Idag var andra gången jag tränade sedan jag började med det i onsdags. I onsdags sprang jag cirka 7-800m, men idag orkade jag 1,4km. Känns så otroligt roligt! Om ett par veckor kanske jag orkar springa både 1,4 km bort och samma väg tillbaka (idag gick jag tillbaka). Jag känner mig extremt lycklig efter ett träningspass, för efter joggingturen har jag nämligen satt ihop ett styrketräningsschema här hemma som jag drar igenom. M! I like it!

Nu tänkte jag eventuellt sätta igång sims för att ta igen mig lite grann. Sedan blir det mat och efter maten ska jag duscha. Efter det tror jag jag tar kameran + lite av den nya utrustningen och går ut för att ta lite självporträtt (bland annat). Behöver verkligen det samtidigt som jag vill testa min nya utrustning :)

Idag kommer bli en bra dag!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0