Nattbilder!

Mina två första lyckade "nattbilder" tror jag. Fick dessutom med lite linjer av bilarnas lycktor. Det känns roligt. Bilderna är tagna i februari i Teneriffa från taket på vårt hotell (den andra) och den första är tagen från en utkiksplats som var precis på andra sidan vägen från hotellet typ.

Nu har jag pluggat massa ikväll och faktiskt betat av lite saker. Eller ja, något iaf. Imorgonbitti ska jag ställa klockan på 08.30 för att hinna med att göra lite nytta så som att träna, duscha och göra lite läxor. Sedan ska jag in till stan till ett för att sitta på trafikskolan och göra lite teori in i det sista.

Nu ska jag gå och lägga mig och se på Harry Potter! Puss.

Kommentarer
Postat av: ellinor sjöberg [mitt liv / fotoblogg ]

sv; jag kan fixa ett kort imorgon, så hoppa in igen och kolla :) kram!

2011-04-12 @ 23:12:32
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0