Lite information angående foton.

Nu är det så att eftersom det var nästan 97 ryttare som jag tog kort på utan att veta vilka det var så kan det hända att jag fått kort på samma ryttare flera gånger. Se därför igenom alla korten. För om ni hittar er själva i början vet man aldrig, det kan finnas ännu fler kort på er, fast längre ned.

Sedan, förutom alla dessa ryttare så har jag även tagit kort på Josephine Tjernlund, Linda Diaz, Evelina Gustavsson, Mikaela Gustavsson, Julia Rosén, Elsa Axelsson, Linnéa Granlund, Hanna Fräjdin. Hör av er till mig om ni är intresserade av bilder (om ni inte redan gjort det).

Ha nu en fin kväll och hoppas att ni hittar er själva på något av alla dessa kort! Jag är också evigt tacksam om ni vill länka vidare min blogg så att fler har chans att få kort på sig själva.

Puss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0