Nu sitter jag här, ensam och dyster.

Haha okej, nu överdrev jag kanske lite :') Dyster skrev jag endast för att det passade in - ett utfyllnadsord liksom. Men ensam, ja tack! Mamma och pappa har åkt iväg till husvagnen och min syster har dragit in till stan. "Jahopp" - tänker ni - "Att vara ensam hemma är väl det bästa som finns?". Men nehej minsann! Inte när man är mörkrädd och har en pojkvän uppe i Stockholm som man längtar efter = INTE kul att vara ensam. Men jag klarar mig, det har jag gjort förr. Får bita ihop och hålla mig sysselsatt. Kanske försöka somna innan det blir mörkt ikväll? - BRA TIPS! Jo jag tackar jag. Något får jag väl försöka hitta på för att lösa min ensamhet. Smsa gärnet får bli mitt första steg, så nu får ni passa er mina vänner för nu kommer det sms! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0