Saknaden efter min prins <3


Pratade precis i telefon med Andreas. Han är i stockholm nu på stipendieresa. Åkte förra söndagen och kommer inte hem förän nu på söndag. Är alltså borta sammanlagt två veckor. I vanliga fall smsar och pratar vi i telefon dagligen. Nu var det över en vecka sedan jag pratade i telefon med honom och ja, blev tårögd när vi skulle lägga på och har fortfarande en klump i halsen jag ska försöka bli av med. Saknar dig min prins <3 Smsat lite har vi gjort idag, men annars har det blivit flera dagar utan att jag hört från honom över huvudtaget. Har kännt både oro och längtan och ja, det är inte lätt att vara ifrån den man älskar. Lite bättre känns det trotsallt nu. Fast samtidigt är det ännu jobbigare, för nu påmindes jag om hans röst och fick mig att längta ännnu mer. Jag älskar dig och bara längtar tills du kommer hem <3

Kommentarer
Postat av: Jannica Dihlén

Gå in och anmäl dig till dagens blogg hos mig:

http://scenbloggen.com/jannicadihlen/2011/08/10/dagens-blogg-7/

Kram!

2011-08-10 @ 10:10:32
URL: http://scenbloggen.com/jannicadihlen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0