Time to sleep

Nu ska jag krypa ner i min varma sköna säng. Mitt rum är färdigdammat och fint (ångrar att jag inte tog några bilder innan, så att jag kunde visa före - efter!) och jag är så trött så trött. Sista dagen på jobbet imorgon. Ska bli skönt. Men det för även med sig extra noga städning nu inför helgen! ... pust . har 5,5 timmar imorgon att städa tror jag. uhuu, det är lång tid x) Men det fixar jag ! Lyssnar på Harry potter som ljudbok samtidigt! Det blir liksom då att man nästan ser fram emot att få gå och städa ;)

godnatt! puss .

Kommentarer
Postat av: PEETRA

- Jaha okej, mysigt :) Min bror har också barn, det är ju för underbart att vara faster alltså :D

2011-08-18 @ 18:13:35
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0