uhuhu, är så trött.

Uhuhu, är så trött. Gick upp vid fem idag för att börja jobba klockan sex. Städar på fabriken. Kämpigt är det, men inte värre än att jag klarar av det. Och nu är det bara denna veckan, så det kommer gå jättefort känns det som. Jag menar, jag har ju redan nu klarat av en morgon? Bara fyra kvar! :)

Har varit inne i stan nu idag med, köpt en almanacka och lite skrivböcker tills skolan börjar nästa vecka. Känns lustigt faktiskt. Att skolan börjar alltså. Det är mitt tredje och sista år, men vad ska jag göra sen? No idea. Eller jo det har jag ju, men inget bestämt ännu. Hur som helst så hoppas jag att mitt tredje år blir lyckat och att jag verkligen klarar av att uppfylla alla mina mål jag har. Tänk vad bra det vore.

Nu ska jag lägga mig och se Sailor Moon. Bara jag inte somnar - men det lär jag göra ^^ Ikväll ska jag gå och lägga mig klockan sex om det går. Igår tror jag ja la mig runt sju, och somnade vid nio-tiden. Det var skönt! Ne nu ska jag sluta skriva så mycket onödigt strunt. Vi hörs sen, antar jag :)) puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0