Bara några timmar kvar...

Bara några timmar kvar sedan är det äntligen jul på riktigt.

Jag är hemma från jobbet nu och har ätit lite gott. Tänkte spela lite skyrim, sedan krypa ner och se CSI tills jag somnar. Glömde nästan bort att tala om vad jag fått av älskling och hans familj i julklapp! Var ju där lite innan jag började jobba idag och fick Oblivion (till PC) av Andreas och ett jättegulligt halsband av familjen. Fina julklappar minsann! Känns som detta blir en underbar jul! Det enda som fattas är snön dock.. Men man får låta bli att titta ut genom fönstrena och bara njuta av alla ljus inomhus i stället. :')

Ha en fortsatt bra kväll och en GOD JUL! :) Kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0