Dan före dopparedan och jag har fullt upp :')

Godmorgon kära vänner. Idag har jag fullt upp, och det känns faktiskt riktigt bra! Annars brukar det alltid bli att man sitter och rullar tummarna såhär dagen innan julafton, hehe :) Det jag har planerat att göra idag är att duscha (har jag redan hunnit med), äta middag, få på mig arbetskläderna och se så allt är nerpackat som jag måste ha med mig, åka och tanka, åka och hälsa på min söta pojkvän innan jobbet och sedan ska jag jobba fram till klockan 21.30. Ser faktiskt fram emot det! Ska packa ner en bok med tänkte jag, finns ganska stor risk att jobbet blir lugnt ikväll - många gamla åker nog och firar jul med sina släktingar .. :)
Men först och främst nu tänkte jag spela lite lite Skyrim .. Hehe :) Blev ju ändå rätt duktig igår alltså! (a)

Puss och ha en bra 23 december!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0