Bloggen går vidare och även mitt liv,

Jag känner verkligen inte att bloggen är något som lockar nu för tiden. Däremot har jag drömmar om att starta upp en egen hemsida, där jag kan blogga då jag känner för det, visa upp mina bilder osv. Det blir mer personligt. Dock vet inte inte riktigt hur jag ska göra detta, men jag ska forska i det och fundera vidare. Har även planer på att starta upp ett eget foto-företag. Det skulle vara helt otroligt kul, men jag måste bara få tid och så kostar det lite pengar med så det måste jag också fixa.

Annars går livet framåt, skolan går väl bra fast att det dyker upp motgångar ibland. Jag har världens bästa pojkvän och mina vänner går inte ens att beskriva.

Hoppas att jag inte tappat alla mina besökare här på bloggen bara för att jag inte varit så aktiv på sista tiden. Jag ska försöka att uppdatera lite mer, så ni i alla fall får veta vad som händer med mitt liv. Lite ändringar har det blivit sedan jag blivit 18 iaf, inte mycket, men lite.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Eva

Har du en egen häst??

Jag rider också :-)

2011-02-06 @ 13:27:52
URL: http://dansandedjur.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha mig förlorar du inte som läsare ;)

2011-02-06 @ 17:28:07
URL: http://spelgalentjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0