C - testet godkänt!

Idag har det varit en ganska slapp dag i skolan. Måndagar brukar gå ganska fort. Dock hade jag huvudverk ett tag, men det gick över sedan när jag kom ut i friska luften. Efter skolan gick jag till trafikskolan. Satt där ett litet tag och sedan hade jag en körlektion som faktiskt gick väldigt bra. Var mycket bilar ute, men jag fick bara kärringstopp en gång ^^. När jag kom tillbaka igen satte jag mig vid datorn inne på trafikskolan för att plugga lite teori. A och B - testen har jag klarat innan och idag klarade jag även C - testet. Alltså har jag inte väldigt långt kvar innan jag kan boka uppkörningstid osv. Ska bli spännande. Hoppas att allt kommer gå bra nu framåt så att jag får körkortet till påsk :)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0