En liten uppdatering från mig.

Godkväll på er. Jag har tänkt på det att jag suger verkligen på att uppdatera här, haha. Men får försöka ta igen det någon gång igen! Måste bara få mer tid. Blir inte att jag sitter så hemskt mycket vid datorn nu. Jag är filmgalen och ser hur mycket på serier som helst nu för tiden. Förövrigt praktiserade jag förra veckan, på en industri, och det var ganska lärorigt och intressant. Vet inte om jag vill jobba där i hela mitt liv, för jag vill bli fotograf, men det är ett perfekt ställe att extrajobba och sommarjobba på för tro det eller ej men jag hade faktiskt roligt!

Den bilden ni ser här ovan är den första bilden jag orkar redigera från Teneriffa. Det kommer nog fler foton så småningom, men vet inte .. Har inte lust att sätta mig med dem nu. Har även lite konsertfoton som har högre prioritet så får se när det blir av.

Nu tigger min lilla vovve så det är bäst att ge han mat, och sedan ska jag börja med läxorna. Har en hel hög med engelskaglosor jag måste lära mig tills på onsdag. Härlig start på skolan igen efter två veckor ledigt med lov och prao. Men det är bara att fortsätta som innan, får se det bästa med alltihopa, att träffa mina kära klasskamrater och vänner igen. Det ska bli kul.

Puss på er och hoppas ni har det bra nu för tiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0