2010 i bilder [del 1]

Januari - Var och såg Erik i Jönköping
Februari - Gran Canaria
Februari - Gran Canaria, tatuerade mig för andra gången
Mars - Bea här, jag fotade henne
Mars - fotade Astrid inför en stor modelltävling hon skulle vara med i, som hon sedan vann.
Mars - Evelina på Eldorado
April - Var ute och fotade mycket blommor och annat
April - var ute och fotade mycket blommor och annat
Maj - Fotade vid majbrasan lite. andreas på bilden
Maj - Ställde upp husvagnen, gick promenader med Bea och fotade en valp + massa massa annat
Maj - fotade Medea efter skolan en dag
Maj - var uppe i Göteborg, hälsade på min bror och träffade en vän
Maj - photosession med Caroline och hennes häst
Maj - Cicci konfirmerade sig efter många om och men

Kommentarer
Postat av: 'J E N N Y

hejsan, :)

allt bra med dig?

smyg gärna in på min och min pojkväns blogg

& kika lite!

kramkram jenny

2011-01-02 @ 00:53:31
URL: http://tvabliren.webblogg.se/
Postat av: 'J E N N Y

sv; okej, härligt att höra! :D

jo det är helt okej med mig,

dunder förkyld men annars är allt bra:)



haft ett bra nyår då? :D

kram

2011-01-02 @ 17:00:06
URL: http://tvabliren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0