Imorgon blir det Evelina och stallet!

Jag har verkligen inget liv. Haha. Fast jag trivs med det lilla jag har! Det jag har gjort idag är att spela sims, gjort läxor inför skolveckan som kommer, sett på supernatural för tredje gången, spelat csi på facebook och tagit en liten promenad med mamma och King. Men äsch, jag trivs så varför inte göra det man tycker är kul så länge man kan och bor hemma? En dag kommer jag inte ha tid med allt där där som jag älskar att göra (inte göra läxor då utan spela sims osv) ;)

Nu ska jag sova hur som helst, för imorgon ska jag till Evelina och till stallet. Ska bli skönt att komma ut lite och umgås. Var ett tag sedan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0