Säsong tre CSI

Medeas Essie på bild

Nu är jag hemma från Jönköping. Har inte köpt någon mascara, men den jag vill ha fanns inte så jag väntar hellre än att köpa något annat som jag inte behöver. Dock kom jag inte hem tomhänt. Jag var inne på Elgiganten fast att jag visste att det inte kunde sluta bra (för alltid när jag och Andreas går i sådana affärer är det jag som handlar och inte Andreas). Hur som helst kom jag ut från Elgiganten med tredje säsongen av CSI. Inget jag är ledsen över precis, och tycker inte jag har kastat bort 200 kr i tomma luften. Jag är nöjd, mycket nöjd! :)

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: josefin

okej tack för hjälpen :D syndba att inte nikon finns just x)

2011-01-04 @ 20:59:12
URL: http://josefindadoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0