Svar till Bea

Haha jo den var lite rolig ;)

Bra idé om att åka i träningsskorna när jag ska utomlands. Tror jag kör på det! Jag ska åka i februari, vecka 7 tror jag, det är på lovet iaf. Du ska åka snart nu va?

Körkortet går nog bra, tror jag. Har läst trafikkunskap i skolan så teorin har jag börjat med eller så, dock måste jag ta tag i allt snart och börja sitta nere på bilskolan och plugga. Men tycket det är så tråkigt att gå dit själv så det blir typ aldrig av. Jag övningskör så mycket jag kan, men det blir ändå inte jättemycket, fast a, ska börja köra nere på trafikskolan med nu någon dag framöver. Så att jag vet att pappa har lärt mig allt rätt x).

Jag satsar på att ha körkortet till våren iaf. Absolut innan sommaren och så får vi se hur det går med allt :).

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag åker nu på fredag upp till stockholm så går planet på lördag morgon :D ska bli jättespännande har inte flygit på 9år!



Och franför allt ska det bli skönt! Är ju en skapad sommar-människa så att ligga i solen/värmen hela dagen + att kunna gå och ta drinkar när man vill DET är livet! ;)



Lycka till med körkortet framöver så får jag ta en tur med dig i sommar :)

2011-01-11 @ 12:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0