Jag är ju helt otrolig.

Jag är ju helt otrolig. Uppdaterar aldrig här längre, och det värsta är att jag inte ens orkar sätta på datorn längre om dagarna. Haha. Jag bara ligger och ser på film. Men någon gång blir det väl ändring på det, såhär kan det ju inte fortsätta.

Idag är jag ledig från jobbet och har lite saker att fixa. En av de sakerna är att ladda in alla bilder från kameran och faktiskt redigera lite. Sedan kommer det väl upp en och annan bild här hoppas jag. Lovar inget dock, lyckas aldrig hålla det jag lovar längre.

Ikväll ska jag iväg till Sjunnen och bo hos Andreas tills på lördag (jobbar fortfarande), sedan bär det av mot Oskarshamn och Gunnarsö tills antingen söndag kväll eller måndag förmiddag. Jobbar måndag kväll sedan.

Hoppas ni har en bra sommar hittills. Det har jag, faktiskt, fast att jag jobbar och sliter som ett djur.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0