Onsdag idag och jag mår bra

Idag är det onsdag och det var ett par dag sedan jag skrev här på bloggen - igen ... Men jag mår bra och jobbar som vanligt. Har faktiskt även hunnit ligga ute i solen lite grann, igår, mitt på dagen. Dock hade jag varken kortbyxor, bikini eller linne med till Andreas så jag fick sola i uppkavlade mjukisbyxor och t-shirt/bh. Det gick det med.

Jag är inne på sista arbetsveckan nu, sedan har jag äntligen sommarlov. Dock ska jag fortfarande vara med som frivillig till att hoppa in lite i hemtjänsten när de behöver mig. Då blir det ännu lite extra pengar. Det behöver jag verkligen.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, så det får vara tills vidare. Vi får se när jag skriver nästa gång. Kanske blir det ikväll eller om en vecka. Ja, får hoppas på att det blir snart. Har ju faktiskt lite bilder jag vill visa er!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0