Skönaste måndagen på länge,

Goddag kära vänner. Måndag idag och jag har solat för första gången i år känns det som. Låg ute i ungefär en och en halv timma innan så förhoppningsvis har jag fått lite färg på mig. Helst vill jag ju inte komma tillbaka till skolan vit som ett spöke - men det är man väl ändå sen när man börjar jämföra sig med hur bruna alla andra blivit.. Haha, det brukar bli så i alla fall :)

Jag har ingenting planerat idag och det känns underbart! Jag ska ta dagen som den kommer och bara ta igen mig. Kanske sola, se film, spela sims - ja jag får se vad jag känner för helt enkelt! Strax ska jag hjälpa mamma med maten hade jag tänkt mig i alla fall. Jag kan verkligen inte laga mat, och någon gång måste jag ju lära mig så... Lika bra att börja nu kanske?

Om två dagar får jag min första lön för sommaren och även det känns bra! Behöver verkligen lite pengar nu. Är skyldig mamma och pappa alltför många hundralappar redan. 

Nu tror jag att jag ska lägga mig och läsa lite grann innan vi ska laga mat. Är glad idag, det känns helt galet bra faktiskt!

Puss på er och ha en fortsatt bra dag ute i solen :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0