Tre Kjolar till salu!

Har nu lite kläder jag äntligen bestämt mig för att bli av med. Får inte längre plats i garderoben då jag tröttnar väldigt snabbt på plagg efter att ha använt dem en tid.

1.
En kjol jag använt ganska flitigt, men inte tillräckligt mycket för att det ska synas på den. Köpt på Vero Moda för ett par år sedan.
Storlek: 38

2.

Denna kjolen är exakt likadan som den övre, fast vit i stället för grå/brun. Den är också använd en del, men inte lika mycket. Köpt på Vero Moda.
Storlek: 38

3.

Denna kjolen är köpt i Ullared för ett tag sedan. Inte använd väldigt mycket, bara ett fåtal gånger.
Storlek: 40

Jag minns ej ursprungspriset på någon av kjolarna, men jag säljer de nu för 30 kr/st (+ eventuell fraktavgift).

Är du intresserad? Lägg en kommentar om vilken/vilka kjolar du är intresserad av eller skicka ett mail till; [email protected].

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0