Ännu en Ullared-resa rikare

Och ett par hundra lappar fattigare. Eller ja, det blev mer än ett par hundralappar denna gången. Men det är jag värd. Har förtjänat att ha roligt och handla lite saker! Kommer tjäna pengar i sommar och ja, jag köpte bara bra saker för en gångs skull :). Lite pinsamt var det dock när man stod i kassan och jag inte hade tillräckligt med pengar på kortet.. Fick säga "ursäkta, ska fylla på, det tar bara en liten liten stund" och sedan ta upp mobilen och försöka krångla för att chansa på att det inte fattades mer än 200 kr. ^^ Usch vad jag skämdes, men andra försöker jag försökte betala gick det bra, så det löste sig ju . . . haha .

Nu ska jag gå och se på CSI! Kan inte bärga mig längre ;) .. (det var en av alla saker jag köpte idag).

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0