Dagen som blev lite längre.


Hej och goddag.
Trodde att jag skulle få sluta skolan klockan ett idag, men i morse - på kemin - fick vi reda på att vi var tvugna att vara i aulan klockan två på stipendieutdelning och musik. Så ja, det var bara till att stanna kvar. Efter aulan blev vi dock bjudna på en helt okej tårta i matsalen. Det tackar och bockar jag för.

Jag är dunder-förkyld och har börjat hosta. Det gör förästen asont att hosta, känns som jag ska dra med hela halsen upp. Men men, får försöka hålla mig. Har lite paus nu ( ska egentligen klippa gräset, då pappa inte får det pga sjukskrivning ), tänkte se lite CSI.

Innan, när jag kom hem från skolan, hade jag fått paket. Några filmer från Homeenter kom. Igår fick jag Sherlock Holmes, Resident Evil 4 och Ice Age 3, medan idag fick jag Sex and the City 2 och Trassel. Pappa kom även hem med en tv sen när han kom hem från stan. Blev lite snopen, men lycklig! För det betyder att jag äntligen får tv på mitt rum permanent. Inte bara den lilla jag haft innan heller utan en lite större. Det känns bra! Tack pappa :)

Nu måste jag ut och fortsätta med gräset visst. Haha. Vilken paus det blev ... ^^

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0