En ledig dag såhär mitt i veckan.


Idag har jag gjort en del.
Både nyttigt och onyttigt. Har dels hjälpt Angelica med att packa ihop lite saker inför hennes flytt. Sedan har jag varit i Vetlanda och handlat present till mamma. Jag har även suttit och sett på massvis med The secret life of the american Teenager och gråtit som en liten bebis. Dessutom har jag ätit äggaröra - vilket består av endast äggula och socker - massa socker - inte nyttigt alls. Men jag har haft en bra dag hur som helst. En bra dag, ledig från skolan såhär mitt i veckan.

Nu ska jag ringa Andreas
( eller be han ringa mig, så slipper jag betala ;) ) och gå och lägga mig. Imorgon blir det skola och då ska jag vara på allerten igen minsann.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0