Torsdag, Amandas födelsedag och mammas kalas.


Hej. Idag är det torsdag,
och jag är ledig igen. Känns ganska skönt ändå när alla lektioner blir inställda hela tiden. Men man missar ju inget, för vi gör inget speciellt på lektionerna ändå så, haha, alla blir lyckliga. Idag fyller Amanda år. Tänkte skicka iväg ett sms till henne strax. Sedan måste jag med hinna byta om och fräscha upp mig lite (gick nyss upp) innan mamma kommer hem från promenaden med grannen och hunden. Mamma fyller år imorgon nämligen och det är meningen att vi ska fira henne idag då hon jobber imorgon eftermiddag/kväll. Det blir väl lite tårta, fika och så ska hon få presenten jag köpt (har ingenting med bilden att göra)!

Nu ska jag börja göra mig i ordning. Vet inte när hon kommer hem nämligen ...

Ha en bra dag, så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0