Usch för förkylning.

Har inte bloggat på ett tag. Men får väl skylla på att jag inte haft internet till min stationära - där jag har alla bilderna. Sedan är det så fint väder med... sitter inte på den stationära nu heller, och tänker inte starta upp den idag (då blir det ännu 20 grader varmare på mitt rum på en gång ). Hett är det och jag är förkyld - inte väldigt roligt. Men det är bara två veckor kvar i skolan så det är bara att bita ihop och t itu med det sista.

Snuvig och dan är jag. Men lycklig ändå - när jag tänker på allt jag handlat i helgen. Kläder, smycken, filmer och andra bra saker :) . Funderar även på att sälja mitt wii-spel. Men vet inte riktigt ännu. Någon som känner sig intresserad?

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0