9/3 -11

Första lektionen inställd, satt och snackade igenom den rasten med Medea medan Carl satt helt uttråkad och tittade på tills han gav upp och började spela mobilspel i stället. Vi disskuterade hur jag ska se ut på lördag. Ska man disskutera fantasifulla saker med någon för att försöka få inspiration så ska det vara med Medea! Vi kom fram till en massa bra saker och Medea hade med sig smycken som jag fick låna hem och använda.

Andra lektionen kemi, alla snackade i munnen på varandra under hela lektionen. Eller det blir kanske fel att säga alla för det fanns de som försökte hänga med i genomgången. Jag var en av dem och ja, det gick sådär för det var så mycker surrande runt omkring. Mitt under kemin hade vi även vår kära 10-rast. Matsalen fick då besök av oss och vi satt där en liten stund innan vi gick tillbaka till kemilektionen.

Lunchen kom lägligt efter en lektion och man var inte alls hungrig. Dock tog jag två mackor, bara så att jag skulle orka med engelskalektionen med sen, som kom härnäst. Vi hade hörförståelse på engelskan och jag kan inte säga att jag är nöjd med mina prestationer. Personerna på bandet som pratade pratade otydligt och snabbt och ah, det var jobbigt att hänga med och hinna hitta och skriva ner svaren på alla frågorna.

Klockan 12.50 var hörförståelsen klar, och vi gick ned till skåpen igen för att vänta in bussar mm. Tycker om onsdagar, de är slappa och vi slutar tidigt. När jag kom hem åt jag och sedan började jag plocka med smycken, ta fram kläder och testa lite sminkningar som jag eventuellt ska ha på lördag. Det var ganska intressant och jag tror äntligen att jag bestämt mig för hur jag eventuellt ska se ut.

Nu tänkte jag spendera min tid till att göra lite viktigare saker. Tänkte börja plugga Tof lite grann. Eller i alla fall gå igenom vad som kan komma på provet och ja, läsa lite grann. Det mesta plugget tar jag nog imorgon, för då är det studiedag. Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! jag har många idéer men inte alla är genomförbara ;D fast jag tyckte att det blev ett bra resultat! :D Om du gillar att rollspela så kan du ju hänga med och lajva nångång :) då kan vi kolla kläder tillsammans! :D

2011-03-10 @ 14:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0