En liten blomma såhär på våren.

Jag förstår inte vad som händer. Jag älskar att fota, jag älskar att blogga, men ingen av det gör jag längre. I stället ser jag på serier, pluggar och slösar bort min tid på massa annat som jag inte har en aning om vad det är för något. Dagarna rinner iväg verkligen och jag tycker inte att jag hinner med allt jag vill hinna med längre. Vad ska jag välja bort? Ska jag börja gå upp tidigare för att hinna med att göra mer om dagarna? Nej jag vet inte. Får försöka börja lägga ned min tid på mina intressen igen. Jag menar, våren kommer ju nu. Vad är härligare än att ta en promenad med kameran för att få lite fräscha foton? Jag ska bättra mig. Inte bara med fotandet, utan även med bloggandet. Jag tycker det är roligt, jag måste bara "komma in i det" igen.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0