Förändringar

Behöver lite sol och värme nu. Känner mig hemskt depp ikväll, men det har jag nog lite anledning att göra.

Imorgon ska jag dock börja mitt nya motiverade liv, där jag ska ta hand om mig själv, börja motionera mera, börja tänka mer på hur jag ser ut och även äta bättre, sköta läxorna på ett annorlunda mer planerat sätt och allmänt bara få ut mer av livet. Detta tänker jag inviga med att ha min favorit-sommarjacka imorgon. Ska även försöka dra på mig ett gott humör (men det förutsätter faktiskt att solen ler åt mig, för annars kommer jag bli gnällig av kylan).

Jag säger hejdå till mitt gamla trista liv för att växa upp och ta emot mitt nya nyttiga liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0