Sista dansdagen för min del

Goddag kära vänner. Hade dansdag på morgonen och ja, det var jobbigt. Det var varmt i salen och det var jobbigt att dansa, men visst hade jag roligt ibland. Fick som tur var överlag ganska bra partners. Fick dansa med väldigt många olika men det gör inte mig så mycket.

Nu stack Carl och Daniel till Willys, och Medea åkte hem pga att hon inte mådde bra så jag sitter här och väntar på att alla andra ska ha ätit klart. Onsdagar tycker jag om, för vi har i vanliga fall bara tre lektioner. Men med tanke på dansdagen som tog bort en och en halv lektion så har jag bara en och en halv idag. Just nu har jag bara engelska kvar. Lovely.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0