Ljustält + blixt


Idag har jag sån sjuk träningsverk
så det är stört. Men förhoppningsvis går det väl över och jag ser ändå träningsverken som något positivt pga att man endast får det när man tränat. Idag på idrotten dansade vi zumba och ja, det var sjukt kul, men också väldigt jobbigt! Spännande att se om jag har ännu ondare i kroppen imorgon ... 

Nu i kväll har jag tagit lite kort i mitt ljustält på smycken osv. Har lånat en blixt (SB-600) av en vän som jag testade nu idag också. Jag är faktiskt väldigt nöjd med resultatet (se bild ovan). Förutom att fota har jag redigerat lite gamla foton jag inte hunnit redigera innan. Nu har jag alltså lite bilder igen att ladda upp här på bloggen. Fler foton från fotograferingen idag kommer så småningom också. Nu måste jag plugga kemi och sedan ta mig en tupplur ett tag, ska nämligen på bio i Jönköping inatt och ska köra både upp och ned. Vi ska se nya Pirates - filmen så det ser jag fram emot!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Hugo

Tror det skulle bli häftigt med star-filtret också, det är värt att testa :) du kan få låna blixten igen ifall du vill, säg till bara :)

2011-05-24 @ 21:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0