Och så var ännu en dag passerad.

Helt stört vad trött jag är! Visst har jag pluggat kemi, men det tog mycket längre tid än jag väntat mig pga att jag somnade mitt i allt och vaknade en timma senare av att mamma ringde. Tur det, annars vet jag inte hur det hade gått. Nu har jag hur som helst läst igenom alla sidorna till provet och känner att det får gå som det går. Skulle det nu bli ett IG på detta provet får jag ändå G i betyget så det spelar inte jättestor roll. Men jag ska göra mitt bästa så håll tummarna för mig.

Nu ska jag nog packa min väska tills imorgon och sedan krypa ner och sova. Imorgon ska jag och Medea gymma igen efter skolan så bäst att packa ner även idrottskläderna. Haha, det är roligt, för helt plötsligt har jag börjat tycka det är hur kul som helst att träna. Det är lustigt!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0