Skönhetsdrottningen själv!


Bal i Vetlanda idag och jag har offrat hela min lördag till att hjälpa Angelica bli så fin som hon blev! Började vid tio då frissören satte upp en helt sjukt snygg frisyr ( det tog tre timmar nere hos frissan ... ). Efter det blev det lite sminkning, mat, på med klänning, lite till sminkning och sedan fotografering för hela slanten till Kasper kom, hennes dejt. Då fortsatte fotograferingen tills de sedan åkte.

När Angelica och Kasper åkt iväg stack även jag och Angelicas familj och ett par vänner in till stan för att se när alla paren gick på röda mattan. Första året för mig jag är och tittar och shit. Det var vackert. Tog massa kort, men de kommer så småningom. Hinner inte redigera dem ikväll tyvärr. Tog bara itu med ett par bilder på Kickan, bara för jag tycker hon blev så läskigt snygg! :)

Puss.

Kommentarer
Postat av: ellinor sjöberg [mitt liv / fotoblogg ]

åh, vad fin hon är :D

2011-05-28 @ 22:02:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0