9/10 -11

Idag har jag gjort mycket nytta minsann! Mitt på dagen ett par timmar var jag ute i trädgården och hjälpte pappa med lite allt möjligt. Vi använde högtryckstvätten för att få bort sand från de nya plattorna vi har lagt dit ( och gissa vem som fick massa lera sprutad på sig??^^ ) , vi tvättade av alla långa sladdar vi hade använt ( el och vattenslangar ) och sedan tvättade vi av en av bilarna. När vi kom in igen hjälpte jag en klasskompis med att leta efter massa gamla bilder, sedan satte jag mig med matten ett tag, och efter det stack pappa och jag ner till hans jobb för att kika lite. Nu sitter jag här och ska strax äta kvällsmat / fika ( - kladdkaka ) hehe, mums!

Jag har haft en bra dag! Dock hade det blivit lite bättre om jag hunnit göra lite mer matte, men det är inget jag kan göra något åt nu. Nu är jag trött så får fortsätta med matten imorgon. När jag ätit nu ska jag ta en dusch och sen ta ut King på en sista kvällspromenad och sen krypa ner och se på Heroes . :)

Puss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0