Sjuk och förkyld ´

Jag är sjuk och förkyld och sjuk och ja, förkyld. Min näsa rinner - fast att jag tagit nässpray och jag är så fruktansvärt trött i huvudet. Och till råga på allt har jag jätteont i min nacke, på högra sidan. Mamma säger att man kan få det när man är förkyld, att man kan få ont i hela kroppen. Det suger lite. Det gör ont! ehehe.

Idag åkte Andreas hem från mig, jag hoppas att jag inte smittat honom eller han smittat mig. Hehe, olika sorters sjuka och sådär. Lite trist, för vi brukar alltid lyckas smitta varandra när vi är sjuka. Men håller tummarna för att det inte blir så denna gången!

Nu ska jag gå och lägga mig. Ska nog se på film / serie eller något ett tag, men är rädd för att jag kommer somna bums.. hehe :) Imorgon är det skola igen, och ja, får se imorgonbitti hur jag känner mig. Men om jag känner efter nu känns det inte som att jag är pigg på skola, nej nej.

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0