Tyskland ikväll

Jobbig dag i skolan idag. Många långa lektioner, fast att jag inte började förän 10.20. Och till råga på allt är min älskade Andreas hemma och sjuk så det kommer dröja ännu fler dagar innan jag får träffa honom igen.

Men ikväll ska jag och mamma åka buss till Tyskland. Det är ett gäng från mammas jobb + lite annat folk som åker med så det ska bli trevligt :).

Vill även slänga en hälsning åt min kära vän som har det lite jobbigt nu. Jag hoppas du samlar mod och tar de rätta besluten, vilka det nu är, och att allting löser sig. Du vet att du kan höra av dig till mig närsom så ska jag hjälpa och stötta dig. En stor kram till dig min kära vän. <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0