Projektarbete - tankar

Min dröm är att en dag bli en känd fotograf, eller åt minstone kunna fotografera och livnära mig på mina bilder. Detta ska jag nu börja arbeta mig framåt mot genom att som projektarbete starta upp ett UF-företag och börja fotografera på riktigt, åt kunder. Detta är något som jag verkligen ser fram emot. Det ska bli ett roligt projekt som jag verkligen ska kämpa för. Dock vet jag inte till hundra procent än om jag kommer få ha detta som projektarbete, men nästan säkert blir det så.

Hoppas att ni kommer anlita mig om ni behöver fotograf i närmaste framtiden, jag ska göra mitt bästa, och inte göra er besvikna.

Kontakta mig vid frågor eller beställningar; [email protected]

Kommentarer
Postat av: Bea

Vi hade ett UF-företag på Västerviksgymnasium för några år sedan som fotade skolbarn. Dem pratade med skolan och skickade ut infolappar till föräldrarna att de kunde fota deras barn för en liten summa och sedan få bilden framkallad, tryckt på t-shirt eller ngt liknande. Dem hade gått med JÄTTEstor vinst (kommer inte riktigt ihåg vad men dem var iaf några stycken och hade fått några tillräckligt med pengar så att dem kunde resa tydligen) vet inte om den grejen skulle kunna funka nu för tiden efter det är lätta att själv framkalla bilder på t-shirts mm. Men kunde vara ett litet tips, eller att man kan erbjuda fototagning via skolorna, till föräldrarna för att marknadsföra sig iaf. Man skulle ju kunna erjbuda att ta familjefoton med. Sådant tycker ju folk om men det kostar ju en del och många familjer tar tar inte tag i att boka tid o ta sig till en fotograf heller.

Hoppas du får igenom din idé iaf! :)

2011-09-19 @ 09:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0