25/2 -12

Jag har lite nya, assnygga, bilder på mig nu som en vän till mig tagit. Så jag bara längtar tills jag får tid till att sätta mig och göra en ny design till bloggen. Uppdatera bilderna lite och göra den ännu lite snyggare.. :)

Har inte ens hunnit lägga in alla bilder från resan än, och ännu mindre hunnit gå igenom dem och börjat redigera. Men tänkte hinna med lite idag, kanske. 

Just nu sitter jag och lyssnar på hööög musik (passa på när man är själv hemma) och sjunger som en tok. Finns inget bättre sätt att börja dagen på :) .. Nästan, hehe . Hur som helst, damsugandet är jag redan klar med, gick som smort till musiken. Nu måste jag bara fixa i ordning lite annat med innan pappa och syster kommer hem igen.

Sen, i eftermiddag, kommer min bror, hans fru och bebis och hälsar på. De stannar tills imorgon tror jag. Ska bli roligt!

Ha det gött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0