Lång väntan, för ingenting.

I morse gick jag upp klockan 8.00 för att åka till Hultsfred. Jag var framme lite innan 9.30, sedan satte jag mig i en trappuppgång och såg på House i mobilen i en timma och en kvart. Efter det kom killen som äger tatueringsstudion och det hela slutade med att jag, och tre till framför mig, inte skulle hinna få våra tatueringar idag. Känns ju väldigt lönt att ha väntat i onödan... Dock känns det bra att jag gjorde ett försök, hade jag inte åkt dit hade jag bara ångrat mig. Jag kunde ju inte veta att studion var så eftertraktad att det skulle vara kö där redan tre timmar innan det skulle öppna. Jag var där en och en halv timma innan, och hade ingen möjlighet att få en tid idag. Jaja, så är det. Lite surt men sant. Jag får helt enkelt kolla runt lite till och sedan ringa och boka en tid. Bara jag hinner göra tatueringen nu i januari så är jag glad, för i början av februari sticker jag till Egypten och då vill jag inte ha nygjort tatuering.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Medea! :D

Ditt "seriousface" är lite skrämmande xD..

2012-01-07 @ 12:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0