Nya filmer.

Blev ingen kort på halsbandet igår, och inte idag heller. Kanske kommer det någon dag sen - det får ni se! Idag har jag latat mig och sett på film. Har även lagat lite taco, eller i alla fall stekt köttfärsen ;) 

Fick paket på posten btw, elva filmer som jag beställt :) Jag vet att jag är tokig, men jag älskar verkligen film!
Filmerna jag beställde var;
- Saw 1 - 6
- The Grudge 1 - 3
- Black Swan
- Boys Don't Cry

De två nedersta har jag inte sett, men det skadar ju inte att köpa filmer ibland i ren gissning :)
Puss.

Kommentarer
Postat av: Ellinor Sjöberg Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

sv; Åh vad mysigt :D Grattis!

Blev super glad nu för din skull :)



ja, då får vi vänta på lite till då. :)

2012-01-05 @ 17:55:44
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0