Med värmen kom förkylningen

Känner att jag börjar få ont i halsen.. Men det är väl för att jag gått runt alldeles för tunnklädd nu senaste dagarna kanske? Men om man svettas i linne går man ju inte precis och tar på sig en långärmad tröja för att dö av värmeslag? Nej tack, då tar jag hellre emot en förkylning, fast att jag absolut skulle slippa den om jag fick...

Har blivit väldigt sugen på att börja träna nu till våren. Gymma gör jag ju redan, men skulle även vilja testa på zumba och simma är något jag är väldigt sugen på att börja göra! Åka till ett badhus och bara simma och simma tills jag blir helt slut :) Någon dag nu framöver ska jag även börja ge mig ut och springa lite grann. Det saknar jag faktiskt måste jag erkänna :) Känns så underbart gött efter en springrunda, när man kommer hem igen och får hoppa in i duschen :)

Puss på er och hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: ellinor sjöberg. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

sv; Det som hände var att tanne & jag bestämde oss för att lämna varandra. Har varit jobbigt, så har inte orkat byta status på fb förren igår. Men vi är fortfarande vänner. Och det känns skönt :). Hoppas du mår bra. Kram

2012-03-27 @ 09:02:31
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0