Ett litet inlägg utan bild.

Hej.

Idag har varit en lång dag, men har då också hunnit med en hel del. Gick upp klockan 6, gjorde mig i ordning, åt frukost och sedan åkte jag in till stan. Klockan 8 var jag på en analys av Herbalife. Fick lite mer information och sedan köpte jag ett startpaket som jag nu ska testa! Har väldigt höga förväntningar så jag hoppas att det är så bra som jag tror! Det blir en shake till frukost och en till lunch varje dag. Däremellan ska jag ha ett proteinrikt mellanmål och även ett mellan lunchen och middagen. Middag äter jag som vanligt. En normalstor portion med mat (gärna mycket kött/fisk/kyckling och mindre av pasta/ris/potatis) och lite grönsaker till det. Tror detta kommer blir bra! Blir jag piggare av det och dessutom börjar må bättre i kroppen så är det toppen verkligen. Sedan skadar det ju inte om jag går ner några kilo heller, som också är lite meningen. I övrigt mår jag inte dåligt i min kropp, men är väldigt trött. Svårt att förklara egentligen. Men har ingen ork eller motivation till att göra något om dagarna. Ligger hellre i sängen än att hitta på något vettigt. Och detta vill jag verkligen ha ändring på!

För att återgå till vad jag gjort idag... Efter mötet handlade jag hem lite grejer på maxi och sedan åkte jag hem. Var väl hemma cirka gurka 11. Efter det blev det lunch, baka marängkakor med mamma, äta mellanmål och sedan åka in till stan igen. Denna gången med pappa. Vi lämnade hans bil på verkstad, fick en lånebil och handlade lite till på maxi. Handlarlistan fylls på fort här hemma. Kommer titt som tätt på nya saker som behöver handlas hem! haha.

Ne fy. Känner verkligen vilket tråkigt inlägg detta blev, men kanske kan jag få nytta eller nöje av det någon gång i framtiden då jag sitter och läser min blogg som dagbok. Vem vet?! Trött är jag som bara den, så jag ska nog göra så att jag gör mig i ordning och går och lägger mig. Så att jag inte sover bort halva dagen imorgon. 8 låter som en bra tid att gå upp. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0