Idag blir det äntligen jobb igen!

 
Bilderna är från i somras, innan jag klippte lugg.
 
Godmorgon alla solstrålar! Idag skiner faktiskt solen lite grann och jag är uppe med tuppen känns det som, haha. Klockan ringde klockan åtta för att jag ville ha några timmar på mig på förmiddagen innan jag åker och jobbar. Börjar klockan 12 idag och jobbar till 20, så det blir ett ganska långt, men ganska lagom arbetspass! Behöver alla pengar jag kan få nu! Inte lätt att vara näst intill arbetslös och fortfarande ha en massa utgifter varje månad. Nu ska jag se ett avsnitt av CSI för att koppla av, sedan blir det till att diska och damsuga lite innan jag ska åka och mamma kommer hem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0