Mycket jobb nu.

Har fått jobba mycket nu senaste veckan. Vilket jag är enormt glad och tacksam över! Inte lätt att vara timvikarie som enda yrke och ha utgifter varje månad utan att veta hur mycket man kommer få jobba...

Har funderat lite grann och tror jag ska skriva ett långt och ingående inlägg någon dag om trafikolyckan. Om saker jag minns, tankar jag hade då, vad som hände (det jag vet om) och hur jag tänker nu om det. Men eftersom det är ett känsligt ämne och jag skriver det mestadels för mig själv så kommer jag nu först att skriva ner tankar och funderingar på papper. Så att jag verkligen får med allting jag vill få med. Kan vara skönt att komma tillbaka och läsa om olyckan om några år. När minnena kanske inte är lika tydliga längre. Kan också förvarna om att jag kommer lägga upp bilder. Både på såren som uppstod och på bilen efter krocken.

Tack för mig.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0