"Så mycket bättre"

Vilken skön lördagskväll det blev. Har med hjälp av mamma städat mitt rum och letat efter min försvunna digitalkamera (som vi ändå inte hittade). Har även rensat ur frysboxen i källan. Sorterat lite och lagt i ordning så att vi ska få plats med mer sedan. Man kan ju inte baka om man inte har plats att göra av sakerna ... ;)

Nu sitter jag och väntar på att "Så mycket bättre" ska börja. Såg det förra veckan utan några förväntningar alls och blev häpen. Det var faktiskt riktigt bra! Så det ska jag se med nöje ikväll också tänkte jag. Pojken min är ute och festar så lite ensamt är det minsann, men efter programmet är slut ska jag nog krypa ner och se CSI tills jag somnar då det blir IKEA med Andreas familj imorgon. Köpa farsdagspresent och lite julklappar tänkte jag! :)

Hoppas ni får en fin fortsatt kväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0