Sömntuta

Det gick kanon att jobba idag, och det kändes verkligen skönt, fast att det är tröttsamt ibland! Det var lagom mycket att göra på jobbet och det känns så himla bra när man har lite tid över och kan utnyttja den genom att vara lite längre hos de äldre, för att vara trevlig, prata, lyssna och bara förgylla deras vardag. Kommer man in i ett hushåll med ett leende på läpparna får man också vanligtvis ett leende tillbaka!

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon blir det en ännu tidigare morgon då jag ska vara i stan klockan åtta. Ska på möte. Men att gå upp tidigt kan vara skönt det med! Jag kommer ju ha hela dagen på mig att hitta på roliga saker sen! Underbart!

Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0