10 dec.

Igår var jag helt galet trött igen. Hade huvudverk hela eftermiddagen och kvällen och gick och la mig tidigt. Dock somnade jag inte förän tio- halv elva, men kändes skönt att i alla fall ligga och vila.

Idag är jag piggare igen. Hade föreläsning om digestion och det var ganska intressant. Antecknade som en tok, men det kommer jag ju ha nytta av sen när jag pluggar på det! Slutade tidigare än väntat och det var skönt. Åkte hem, tog en lång dusch och sen har jag nu slagit in paket och lyssnat på musikhjälpen. Just nu ligger jag i sängen och vilar (min mobil är på laddning bredvid så hamnade här). Väntar på att Andreas ska komma hem. Då ska vi planera vad vi ska ha för mat och sen blir det en lugn kväll! Det enda jag har planerat är att jag ska till ungdomsmottagningen med. Är drop-in tider så det är ju bra. Första gången jag är i Alvesta, se om jag hittar... Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0